۱۳۹۵ دی ۲۱, سه‌شنبه

اشوان: پنج قطعه جدید را در اجرای جشنواره می‌خوانم

ر نشست خبری سی و دومین جشنواره موسیقی فجر عنوان شد؛
اشوان: پنج قطعه جدید را در اجرای جشنواره می‌خوانم
موسیقی‌ما - «اشوان» از اجرای پنج قطعه جدید در سی‌ودومین جشنواره موسیقی فجر خبر داد.

به گزارش «موسیقی ما»، اشوان در نشست خبری سی و دومین جشنواره موسیقی فجر که در تالار وحدت برگزار می شد، در حالی که آرش سعیدی و نیما رمضان (نوازنده و رهبر ارکسترش) و رسول ترابی (تهیه کننده اشوان) را در کنار خود می دید، رو به حاضرین گفت: « ما در جشنواره موسیقی یک سانس اجرا داریم و تلاش کرده‌ایم برنامه‌های جدیدی نسبت به اجراهای قدیم داشته باشیم. به احتمال زیاد، در این اجرا از سازهای جدید سنتی استفاده می‌کنیم تا تلفیقی در تنظیم‌ها داشته باشیم و اجرای‌مان برای مردم جذابیت بیشتری داشته باشد. امسال در جشنواره موسیقی فجر، پنج قطعه جدید را اجرا خواهیم کرد.»


اشوان درباره انتشار آلبوم‌اش نیز اظهار کرد: به احتمال زیاد، اواخر بهمن‌ماه آلبومم با ۱۳ یا ۱۴ تِرَک منتشر خواهد شد که دو یا سه تِرَک آن را در کنسرت‌ها اجرا نکرده‌ام. در حال حاضر در حال صحبت با شرکت‌های پخش‌کننده هستیم تا شرکتی را که در شأن مخاطب ما باشد، انتخاب کنیم.»

در ادامه رسول ترابی با بیان اینکه با حضور اشوان در موسیقی پاپ موج جدیدی از این نوع موسیقی در کشور به راه افتاده است، گفت: این اتفاق از چند سال گذشته در حال شکل‌گیری است و به‌طور رسمی از سال گذشته ما شروع به کار کردیم و خدا را شکر بسیار موفق بودیم و مخاطبان زیادی را با خود همراه کردیم.

ترابی ادامه داد: معتقدم نسل جدید موسیقی پاپ صد در صد نسل موفق‌تری است چراکه جنس طرفداران آن‌ها نیز تغییر کرده است و بدون شک ما از این پس اتفاقات بهتری را در موسیقی پاپ شاهد خواهیم بود. تهیه کننده آثار اشوان در پاسخ به این سوال که براساس چه آماری با قاطعیت از موفقیت این موج جدید موسیقی پاپ سخن می‌گوید، گفت: استقبال بی‌نظیری که در کنسرت‌ها می‌شود بیانگر این موضوع است برگزاری تعداد زیادی کنسرت در تهران و شهرستان‌ها بدون ضبط یک آلبوم موسیقی برای یک خواننده موفقیت به حساب می‌آید.

اشوان در بخش دیگری از این نشست رسانه‌ای گفت: بسیاری از خوانندگان در همه جای دنیا همواره از معرفی ترک‌های جدید خود ترس و واهمه زیادی دارند اما خدا را شکر ما بدون انتشار هیچ آلبوم رسمی، توانسته‌ایم پنج قطعه جدید تولید کنیم و در کنسرت‌هایمان ارائه دهیم که خوشبختانه تا به امروز با استقبال مخاطبان مواجه شده است.

چند عکس از این نشست خبری را از نگاه دوربین امیر رسام مهر در ادامه می بینید:
منبع: 
سایت «موسیقی ما»

http://www.musicema.com/node/303964

-
--
-
-
--
-
--
-




هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر