۱۳۹۵ دی ۲۱, سه‌شنبه

از شکست تا پیروزی در تبلیغات اینترنتی

تبلیغات اینترنتی


 از افسوس شکست تا پیروزی در تبلیغات اینترنتی
همانطور که از عنوان مطلب مشخص است ، امروز می خوایم نگاهی ریز بینانه و با کمی دقت بیشتر به عواملی که در شکست یک کمپین تبلیغات اینترنتی دخیل هستند اشاره ای داشته باشیم و البته که گزیده ای از راه های موجود برای جلوگیری از این شکست رو برای شما بیان کنیم ، خواندن  این مطلب رو به مدیران محترمی که قصد موفقیت در کمپین های تبلیغاتی خود را دارند به صورت جدی پیشنهاد می کنیم .
نکته لازم به ذکر ، قبل از خواندن این مطلب : مباحث نوشته شده در این پست حول محور تبلیغات اینترنتی می باشد و رعایت آن در تبلیغات و کمپین های اینترنتی خود طبیعاتا به هدفمندتر شدن و سود آوری بیشتر شما کمک خواهد کرد .


افسوس شکست در تبلیغات اینترنتی 

افسوسی که بعد از اندک یا حتی خرج کردن مبالغ زیادی جهت تبلیغات سایت ، گریبان گیر ما می شود ، گاهی متوجه شکست می شویم گاهی خیر .
به برخی از عواملی که دست به دست می دهند ما در تبلیغات اینترنتی خود شکست بخوریم اشاره ای میکنیم که شاید عمده علت این موضوع نداشتن یک هدف مشخص ، یک استراتژی و یا حتی یک فکر و ایده پشت کمپین تبلیغات شما باشد .
نمی دانم شما جزو کدام دسته از مدیران وب هستید ، شاید مدیری با اراده و تفکر و منبع درآمدی بالا ، یا حتی بالعکس آن ، یک مدیر جوان و بی تجربه حتی بدون بودجه کافی برای راه اندازی یک کمپین تبلیغات اینترنتی باشید .
روزانه وب سایت های زیاد و متعددی در کشورمان ( ایران – IRAN ) راه اندازی می شوند ، هرکدام موضوعات متفاوت و حتی یکسانی دارند  ،هرکدام از مدیران برای پیش برد و به هدف رساندن و پیروز شدن در جاده حرکتی کسب و کار خود ، تفکرات و شیوه های رقابتی مختص به خود را دارند .
 اما یک سوال ساده ، به نظر شما کدام دسته از مدیران از تبلیغات اینترنتی خود سود بیشتری می برند  ؟
جواب این سوال رو با مرور و مطالعه همین مطلب ( افسوس شکست در تبلیغات اینترنتی )  به  دست خواهی آورد .
شاید در سال های گذشته با توجه به کم بودن حجم رقابت در موضوعات و کسب و کارهای مجازی حتی اندک وب سایت ها هم با دانش ، تبلیغات ،کیفیت و … پایین هم می توانستند به اهدافی که دارند در کوتاه ترین زمان برسند ، اما امروزه شما برای موفقیت در کمپین های تبلیغاتی و تبلیغات تک بنر خود می بایست نگاهی هوشمندانه و دقیقی نسبت به اهداف پیش رو داشته باشید .
 در مطلبی که در ماه گذشته به رضابلاگ اضافه شد ، در مورد ( علت محبوبیت بنر گیف چیست ؟ ) و همینطور در مورد ( انتخاب یک شعار تبلیغاتی خوب و جذاب ) صحبت کردیم ، اما باید بدانیم عوامل متعددی دست به دست هم میدهند تا شما را به موفقیت در یک کمپین تبلیغات اینترنتی و بنری برسانند.
اگر شما هم در این فکر هستید که تنها با راه اندازی یک وب سایت و با داشتن یک بنر تبلیغاتی حرفه ای کار خود را تمام شده میدانید و روزانه  مشتریان متعددی رو جذب می کنید ، سخت در اشتباه هستید .

از تبلیغات اینترنتی افسوس شکست تا پیروزی شما را دعوت می کنم به :

صفحه ی هدف ( Landing Page ) :

قبل از شروع و راه اندازی کمپین و تبلیغات اینترنتی بنری خود ، باید فکر کنید و خود را برای لحظاتی هم که شده جای مشتریان خود قرار دهید ، به نظر شما وقتی مشتری بر روی بنر تبلیغاتی شما کلیک میکند و به وب سایت شما هدایت می شود با چه صفحه ای مواجه خواهد شد ؟ . به نظرتون  صفحه خود را برای میزبانی هرچه بهتر از مشتریان سخت پسند و ریز بین امروز آماده کرده اید ، یا اینکه مشتری در نگاه اول به وب سایت شما با یک تم بی ارتباط با موضوع کسب و کاری شما مواجه خواهد شد !
پس پیشنهاد میکنیم به تصویر اولیه ای که مشتری به صفحه ی شما مراجعه می کند دقت ویژه ای داشته باشید و سعی کنید از تصاویر و یا المان ها و رنگ مرتبط و جذاب به موضوع کاری خود در صفحه ورود مشتری استفاده کنید .

از نمایش شعار در تبلیغات تا عمل به آن :

تا به حال به این مسئله فکر کرده اید که به چه میزان تفاوت در شعار تبلیغاتی شما تا عمل کردن به آن وجود دارد ، یا فقط برای شما درصد کلیک خوردن بیهوده کاربران اهمیت دارد .راحی بنر حرفه ای تبلیغات اینترنتی
چرا که وقتی با برخی مدیران وب هم صحبت می شویم تنها عاملی که برایشان اهمیت دارد و بر روی آن حساس هستند ، میزان درصد کلیک کاربران بر روی بنر تبلیغاتی را مد نظر قرار می دهند .
حتما در تبلیغات صادق باشیم ، اگر از کیفیت بالا صحبت میکنیم ، قبل از آن کیفیت کار خود را بالا یا به حد استاندارد برسانیم ، و یا اگر از قیمت مناسب و پشتیبانی و خدمات پس از فروش صحبت میکنیم ، قبل از آن قیمت خود را به یک تعادل رقابتی برسانیم و سطح کیفی خدمات پس از فروش خود را بالا ببریم ،حرف و عمل مان یکی باشد حتی اگر مشتری یا کاربری قرار است فقط یکبار به شما رجوع کند و محصولی را خریداری کند .
همانطور که در چند خط گذشته ذکر شد ، امروزه مشتریان باهوش تر از گذشته شده اند و به دنبال با کیفیت ترین و مناسب ترین سرویس دهنده خدماتی می گردد ، سرویس دهنده ای که برای مشتریان خود احترام قائل شود و مشتری رو به سر مقصد که مد نظر  هدایت کند .
بدرقه کننده خوبی برای مشتریان باشید :

از گذشته در سنت و آئین ما ایرانیان مهمان نوازی زبان زد خاص و عام بوده ، وقتی مهمان خوانده یا ناخوانده ، وقت و بی وقت را به خانه مان دعوت میکنیم سعی کرده ایم تحت هر شرایطی از آن مهمان نوازی خوبی به عمل آوریم و در نهایت بدرقه کننده خوبی هم باشیم که این موضوع رو میشه به صورت گسترده تر در میزبانی از مشتریان خود اجرا کنیم ، چرا که با توجه به مطالبی که در بالا ^ به آن ذکر شد اگر ما به سلایق و نیازهای مشتری احترام بگذاریم ، مشتری با درصد بیشتری محصول شما را خریداری میکند و در نهایت اگر شما بدرقه کننده ی خوبی باشید به طوری که فقط به دریافت مبالغ از مشتریان فکر نکنید بلکه تا لحظه ی آخر از مشتری حمایت و پشتیبان آن باشید این عمل تاثیر مثبتی بر روی مشتری شما گذاشته و صد البته که باز هم به سراغ محصولات یا خدمات شما خواهد اومد .
.طراحی بنر تبلیغاتی , طراحی کارت ویزیت , طراحی کاتالوگ , طراحی بروشور , طراحی کاور طراحی هدر ,طراحی موشن گرافیک , طراحی لوگو ,  تعرفه طراحی , طراحی استند ,  طراحی تراکت , طراحی بنر , چاپ کارت ویزیت , چاپ کاتالوگ ,چاپ بروشور کاور اهنگ , هدر سایت ,ساخت تیزر تبلیغاتی ,طراحی آرم , استند نمایشگاهی , تراکت , کاتالوگ اینترنتی , نرم افزار طراحی لوگو , پوستر محرم , پوستر دفاع مقدس فروشگاه محصولات گرافیکی , طرح لایه باز , طرح لایه باز کارت ویزیت , آموزش فتوشاپ ,آموزش فتوشاپ مقدماتی ,آموزش فتوشاپ پیشرفته , بروشور لایه بازطرح لایه باز قالب,مقالات طراحی بنر,مقالات طراحی کاتالوگ,مقالات طراحی لوگو,دانلود فونت فارسیطراحی بنر گیف,طراحی بنر فلشطراحی کارت ویزیت آنلاین ,,,

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر