۱۳۹۷ اردیبهشت ۶, پنجشنبه

ملت ایران از تهدیدات توخالی و پوچ دشمن هراسی ندارد

جمشید جعفرپور

سنندج- رییس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ایرانی ها از تهدیدات توخالی  دشمن هراسی ندارند، گفت: با همبستگی و یکدست بودن و تحت فرمان رهبری مقابل هر نوع تهدیدی خواهیم ایستاد.
به گزارش خبرنگارمهر، جمشید جعفرپورشامگاه پنج شنبه در جلسه شورای فرهنگ عمومی کردستان که با حضوراعضای کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی و دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور در سنندج تشکیل شد، گفت: نمایندگان مردم در مجلس علاوه بر کارهای مربوط به قانون گذاری، کار نظارتی هم جزو رسالت های آنها به شمار می رود.



وی عنوان کرد: ما به منظور انجام گفتگویی صمیمانه با اصحاب فرهنگ و شنیدن مطالب و مسائل فرهنگی استان به طور مستقیم و بدون واسطه از فعالان فرهنگی این منطقه به کردستان سفر کرده ایم.

وی اظهارداشت: خلاصه ترین، گویاترین و جامع ترین تعریف در مورد کردستان را رهبر معظم در سفر به این استان در سال ۸۸ مبنی برفرهنگی بودن این استان، مطرح فرمودند.

رییس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه این استان هم از لحاظ طبیعت وهم مردم منطقه ای بکر وساده است، افزود: کردستان استان مطرحی در حوزه موسیقی در کشور است.

جعفرپور با بیان اینکه محیط کردستان با فضای سیاست زده استانی هم چون تهران بسیار متفاوت است، بیان کرد: در بدنه مردم این منطقه می توان به خوبی دلبستگی و وابستگی به نظام را مشاهده کرد.

وی اضافه کرد: علاوه بر ۵ هزار و ۴۰۰ نفر از مردم کردستان بیش از ۲۰ هزار نفر از جوانان اقصی نقاط ایران در این جغرافیا جان خود را فدای نظام وانقلاب کردند.

وی عنوان کرد: همزیستی خوبی بین مذاهب تسنن وتشیع دراین منطقه وجود دارد که این ویژگی های خاصی به این استان بخشیده است.

رییس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی از دیگر ویژگی های خاص این استان را مرزی بودن خواست و گفت: مسئولان باید به این ظرفیت نگاه ویژه ای داشته باشند.

جعفر پور با بیان اینکه در ایران، کسی از تهدیدهای توخالی دشمن ترسی ندارد، بیان کرد: با همبستگی و یکدست بودن و تحت فرمان رهبری مقابل این تهدیدات و اقدامات خواهیم ایستاد و فضا را خالی نخواهیم کرد.

وی از مواضع شجاعانه رییس جمهور که نشات گرفته از مواضع رهبری بوده تشکر کرد و اظهارداشت:  تحت فرمان رهبری، دولت ومجلس یکدست و همدل هستند و هیچ کسی حق ندارد تردید و ترسی داشته باشد چراکه این مسئله عامل نقوذ دشمن خواهد بود.
https://www.mehrnews.com/news/4281999/

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر